Mares lactants amb els ulls embenats modelen la matèria i creen formes per ser mirades. Imaginar i posar-hi paraules. Poesies, cançons, contes. Enriquir llenguatge i imatges de la lactància.

dilluns, 30 de juny del 2008

15. GRUP ALBA LACTANCIA SANTS | 18.06.08


El 18 de juny de 2008 amb el Grup ALBA LACTANCIA SANTS, en el Equipament Cívic de l’antiga estació de Magòria del barri de Sants de Barcelona.

Mares Participants : Anna García de las Heras, Elisenda Ferrer, Eva Galindo, Gemma Ribell, Laia Aguilar, Mar Torres i Marta Iriarte.

Pare Participant : Ramón Parra

Nens Participants : Aitana Parra Galindo, Erik García Ribell i Joan Galindo Iriarte.

Bebès : Aina Grañen García de las Heras, Arnau Roca Aguilar, Cèlia Rochet Ferrer, Itziar Giralda Torres i Ximo Parra Galindo.




Imatges corresponents al punt de visió de cada forma, triat per la mare o el nen que l’ha modelada.


// pausa per

MIRAR, IMAGINAR, POSAR-HO EN PARAULES

Podeu escriure-les a l’apartat de comentaris que trobeu a sota

3 comentaris:

Anònim ha dit...

ÚTER, CAP, PIT, INFINIT, TENDRESSA. SÓN ALGUNES PARAULES QUE EM VAN VINDRE MOLDEJANT I D'ALTRES QUAN HE VIST EL RESULTAT. VA SER FANTÀSTIC I MOLT GRATIFICANT. MOLTES GRÀCIES

Anònim ha dit...

la majoria em recorden la més profunda intimitat de la dóna exposada tal i com és. El nostre sexe per davant de tot. Orgulloses del nostre cos.
Gràcies per la experiència.

Anònim ha dit...

Mentre ho feia no ho vaig pensar en cap moment, però un cop vaig veure la figura que jo mateixa havia modelat em va venir a la ment la paraula "volcà". Ara, en veure'n les imatges penso en: volcà, explosió, irrompre, sobtat, energia,... paraules que també defineixen la irrupció de la maternitat a la meva vida.